adhd-Xtra
Zo Jul 22 2018 15:36 15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Registreer jezelf eerst, stel je daarna voor op het voorstelforum en je krijgt toegang op het hele forum.   

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 380 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Marcel1980
adhdXtra

« Gepost op: Vr Jun 15 2018 02:01 02 »

Heb lang gezocht waar ik mezelf voor moet stellen om overal toegang tot te krijgen. Rechts onder heb ik dat gedaan. En druk dan op GA en dan Kan ik nergens typen. Hahhaaa mis ben ik een beetje haastig🤣🤣🤣🤣.

Maar ik ben Marcel 38 jaar en sinds 1 jaar erachter dat ik ADHD heb. Maar wel van mijn boekhoudster die zei dat na half jaar bij mij. die zelf afd heeft en , kinderen met allebei. Dus wel beetje expert dacht ik. want ik zei dat ik net wel een adhder lijk als ik in de werkplaats ben als ik aant werk ben.🤣🤣. Met allee
 Respect ik een relatie gehad met adhder en haar broertje had de (ergste volgens maatschappij)  beste versie😂.  Hij zag mij als grote broer. Maar ik  had  er ook vaak beetje genoeg van. In de zin van dat ik ook de rust wilde en dier moeder had me vaak uitgelegd dat de rem van hem te laat kwam. Maar dan was ik al weg. Dus vandaar heb ik nooit de link gelegd dat ik ADHD heb!.!! Maar nu 2018! Is wel laat na 1980 bouwjaar🤣🤣🤣🤣. Ik had er al meteen vrede mee dat ik besefte dat ik dat had, want het heeft me gemaakt tot wat ik ben. Mijn slagzin is ook sinds half jaar IK BEN MARCEL EN JE DOET HET ER MAAR MEE.
Zo dat is duidelijk. Ik ben vrijgezel en werk 60 tot 80 uur in de week. Heb veel vrienden en vriendinnen
 waaronder  5 hele goede. Komuit klein boeren dorp.
En ga 4 tot 5 weken op vakantie. Waaronder 3 weken ver weg alleen of met kameraad. Wel actieve vakanties. Rest is kort ff weg. (ff betekent even is brabants)
 Nu heb ik een klein staal constructie bedrijfje met 1 man in dienst en zzper en 1dag boekhoudster in de  week. Werk me bijna kapot. Maar kan heel goed genieten 1x avond in de week en weekends. Dus kort samengevat ADHD geeft me alleen voordelen. Behalve kantoorwerk en ergens wachten dat is een ramp.
Groetjes Marcel  38 jaar
Tjordy1
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

Probeer me niet te begrijpen, Houdt van mij!!!!

« Antwoord #1 Gepost op: Vr Jun 15 2018 12:02 12 »

Hee hoi.. gezellig dat je je voorstelt..

Ik begrijp alleen dat je geen officiŽle diagnose hebt en ook niet de intentie om dit te laten onderzoeken..

Mocht ik dit verkeerd gelezen hebben dan hoor ik graag van je (nieuw topic openen)

Groetjes Mariska

Ik ben wie ik ben...accepteer me of loop door !!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: