adhd-Xtra
Di Apr 24 2018 23:32 23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nu op adhdXtra kinderarts Dr Rob Pereira.

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Enquete afstudeeropgave  (gelezen 130 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
EB66
Leden
adhdXtra

« Gepost op: Wo Apr 11 2018 13:02 13 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eric, ik ben 51 jaar en op latere leeftijd pas gediagnosticeerd met ADHD met aandachtstekort op de voorgrond.
In de tijd na de diagnose  is er voor mijn veel duidelijk geworden, bijvoorbeeld waarom ik vroeger niet echt mee kon komen op school en mij een LBO opleiding werd geadviseerd zodat ik daar, door met m'n handen te werken, mijn energie kwijt kon en ik me waarschijnlijk niet verder dan dat niveau zou kunnen ontwikkelen. (Overigens niks mee mee, als je daar gelukkig in bent)

Tijdens mijn loopbaan als meubelmaker/interieurbouwer, van meer dan 30 jaar, heb ik altijd het gevoel gehad meer te kunnen.
Naast mijn werk heb ik daarom nog diverse opleidingen gevolgd en succesvol afgerond.
Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik nu reeds enkele jaren de vol tijdstudie  "Master interior Architecture" volg aan de Hogeschool voor de Kunsten te Utrecht (HKU) en ik me daar momenteel in de afstudeerfase bevind.

Vanwege mijn persoonlijke ervaringen richt ik mijn afstudeeropgave op mensen met ADHD en dan met name op het kunnen concentreren op taken binnen een "open" werkomgevingen.
De zogenaamde kantoortuinen vormen daarbij een grote uitdaging, zelfs voor mensen zonder ADHD!

Mijn Vraag:
Graag kom ik in contact met mensen met ADHD die werkzaam zijn binnen kantooromgeving.
Welke ervaringen heb je? Waar ervaar je hinder van en waarom? Wat zou kunnen helpen volgens jou etc.
Voor mijn onderzoek is jouw ervaringen erg waardevolle informatie!
juist de vaak alledaagse ervaringen, soms kleine dingen waar jij tegenaan loopt, oplossingen die je zelf bedacht hebt om verbetering aan te brengen etc.

Graag kom ik met je in contact om hierover te spreken, waarbij het voor zich spreekt dat alle informatie vertrouwelijk wordt behandeld en uitsluitend zal worden ingezet voor mijn afstudeeropgave.

Openlijk tot binnenkort,

Eric van den Berkmortel
Student HKU |  Master Interior Architecture
e.info@demio.nl
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: