adhd-Xtra
Do Okt 19 2017 02:40 02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: NU OP ADHDXTRA ONLINE PGB CONSULENTE!!!!

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: De deskundige binnen het forum: kinderarts, psychiater, per saldo en coach  (gelezen 26392 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ineke007
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

i may not be perfect, but i'm always me

« Gepost op: Za Nov 06 2010 16:05 16 »

Onze deskundige stellen zich voor:

We hebben vast binnen het team van adhdXtra een PGB consulente die al uw vragen op het gebied van PGB beantwoord.

Om uw vragen te kunnen stellen aan Alwine dient u zich eerst te registreren en daarna voor te stellen op het voorstelforum

Nadat u dat heeft gedaan wordt u doorgezet naar het gehele forum en kan u uw vragen stellen.

Voorstelbericht pgb consulente:

Citaat
Ik stel me even voor.

Alwine

11 jaar werkzaam bij Per Saldo.

Ik ben daar pgb-consulent. Dit betekent dat ik mensen help met hun pgb. Wij, consulenten, krijgen alle problemen voorgelegd die met het pgb te maken hebben, indicatie, het beheer, het organiseren van hulp enz enz.

Verder geef ik ook cursussen voor budgethouders en voor dienstverleners.

Hierin komt de regelgeving aan de orde, maar ook de indicatie en alle formulieren die bij het pgb komen kijken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben vast binnen het team van adhdXtra een psychiater die al uw vragen beantwoord.

Om uw vragen te kunnen stellen aan Nannet Buitelaar dient u zich eerst te registreren en daarna voor te stellen op het voorstelforum

Nadat u dat heeft gedaan wordt u doorgezet naar het gehele forum en kan u uw vragen stellen aan de psychiater

Wie is dokter Nannet Buitelaar:

Citaat
Nannet Buitelaar

CURRICULUM VITAE

2007-heden:
Psychiater, Groeps psychotherapeut en Psychotherapeut
De waag

1998-2007
Psychiater bij Altrecht

1993-1996
GGnet
Arts-assistent in opleiding

1984-1992
Universiteit Utrecht
Opleiding Medicijnen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De coach:

Ineke Gorter stelt zich voor:

Citaat
Ik ben sinds 2 jaar ADHD-coach en heb daarvoor diverse opleidingen gevolgd. Op het gebied van ADHD-begeleiding, NLP, Systemisch werk.

Daarnaast heb ik ook in de prive-sfeer de nodige ervaring met ADHD en aanverwante stoornissen.

Ik vind het echt heel erg leuk om ADHD-ers te coachen en haal echt een kick uit mijn werk.

Het is dan ook geweldig om hier op het forum een bijdrage te kunnen leveren.

De antwoorden op de vragen hier op forum zullen dan ook gebaseerd zijn op mijn werkwijze en ervaringen vanuit de praktijk.
Daarnaast heb ik natuurlijk ook de nodige andere carrieres gehad, die ik gebruik bij mijn coachwerk, zoals de verpleging, secetaresse en communicatieve functies.

Dus kom maar op met jullie vragen!!!
groetjes Jeeves

Om uw vragen te kunnen stellen aan de copach dient u zich eerst te registreren en daarna voor te stellen op het voorstelforum

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De kindarts:
Rob Rodrigues Pereira, opgeleid als kinderarts in Amsterdam.
Al bijna 30 jaar in Rotterdam als kinderarts in het Maasstadziekenhuis en bij een GGZ instelling.
Ook een paar jaar gewerkt bij de BoumanGGZ verslavingszorg met een polikliniek ADHD bij verslaafde volwassenen.
Sinds 5 jaar voorzitter van het landelijk ADHD netwerk.

Om uw vragen te kunnen stellen aan De kinderarts dient u zich eerst te registreren en daarna voor te stellen op het voorstelforum

« Laatste verandering: Di Feb 17 2015 12:05 12 door Tjordy1 » Gelogd

Ik denk altijd eerst goed na....voor ik iets stoms zeg..... Knipoog
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: