adhd-Xtra
Zo Sep 24 2017 23:57 23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: REGISTREER JEZELF EN STEL JE VOOR, DAN KAN JE OP HET HELE FORUM!!!!

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verschillen ADHD jongens en meisjes (onderzoek)  (gelezen 208 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
MSHummelen
adhdXtra

« Gepost op: Di Sep 12 2017 12:12 12 »

Beste iedereen,

Ik zal mij eerst even voorstellen; mijn naam is Marloes Hummelen (23) en ik ben derdejaars PABO-studente aan de Haagse Hogeschool. Op dit moment volg ik de minor over passend onderwijs. Binnen deze minor mochten wij zelf een onderwerp kiezen en hier onderzoek naar doen. Omdat ik zowel ADHD als genderverschillen interessant vind, zal mijn onderzoek hier over gaan. Met dit onderzoek wil ik een betere leerkracht worden en goed kunnen inspelen op de verschillende behoeften van kinderen.
Nu is mijn vraag of er iemand is (meerdere graag zelfs!) die mij kunnen helpen met dit onderzoek.
Heeft u zelf ADHD (man/vrouw) of heeft u een kind met ADHD (jongen/meisje) en zou u bereidt zijn mij te helpen met het onderzoek? Ik sta open voor contact en zou u of uw kind/gezin graag ontmoeten en vragen willen stellen. Ik woon zelf in Rotterdam, maar voor deze minor zijn wij op dinsdagen en vrijdagen vrij voor dit soort activiteiten. Samen met mijn studenten-ov kan ik een heel eind komen.
Een ieder zou mij ontzettend kunnen helpen!
Mocht u ge´nteresseerd zijn dan vraag ik u te mailen naar: 12048976@student.hhs.nl

Alvast ontzettend bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marloes Hummelen
Tjordy1
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

Probeer me niet te begrijpen, Houdt van mij!!!!

« Antwoord #1 Gepost op: Di Sep 12 2017 18:36 18 »

Helemaal goed... succes!!!

Ik ben wie ik ben...accepteer me of loop door !!!
Moi31
Leden
adhdXtra

Geslacht: Vrouw

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel!

« Antwoord #2 Gepost op: Di Sep 12 2017 18:57 18 »

Is het nodig dat er enkel een ADHD diagnose is of is een bijkomende diagnose geen probleem?
En ben je op zoek naar een specifieke leeftijdscategorie bij kinderen?

ADHD & OCPS
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: