adhd-Xtra
Di Apr 24 2018 23:58 23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nu op adhdXtra kinderarts Dr Rob Pereira.

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: bachelorproef/thesis Voor met dyscalculie  (gelezen 1951 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ineke007
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

i may not be perfect, but i'm always me

« Gepost op: Do Mrt 24 2016 20:41 20 »

Hallo Iedereen
In kader van het onderzoek voor mijn bachelorproef/thesis zoek ik jongvolwassen (tussen 18 en 30 jaar) met dyscalculie die reeds enige werkervaring (stage, vakantiejob, vast werk) hebben. Behoor jij tot mijn doelgroep en zie je het zitten om deel te nemen door een online enquête in te vullen? contacteer mij dan via mail: watty.lieselot@gmail.com.

Meer info:
Ik ben een laatste jaarstudent bachelor Toegepaste psychologie aan de Howest te Brugge en voor mijn bachelorproef doe ik onderzoek naar dyscalculie op het werk bij jongvolwassenen (van 18 tot en met 30 jaar). De titel van mijn bachelorproef is ‘Noden en behoeften van jongvolwassenen met dyscalculie op de werkvloer’. Met dit onderzoek wil ik graag nagaan wat jongvolwassenen met dyscalculie zien als moeilijkheden door dyscalculie op het werk, mogelijke hulpmiddelen op het werk en in welke mate zij steun ondervinden op het werk. In het kader van dit onderzoek zoek ik mensen met dyscalculie om een online vragenlijst in te vullen. U zou er mij een groot plezier mee doen dit bericht te DELEN.

voor nog meer info of vragen contacteer mij gerust.

Ik denk altijd eerst goed na....voor ik iets stoms zeg..... Knipoog
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: