adhd-Xtra
Di Aug 21 2018 11:13 11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nu op adhdXtra kinderarts Dr Rob Pereira.

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ben jij dyslectisch? Dan kun jij mij helpen  (gelezen 2485 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ineke007
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

i may not be perfect, but i'm always me

« Gepost op: Ma Mrt 21 2016 08:33 08 »

Ben jij dyslectisch? Dan kun jij mij helpen!:D

Voor mijn afstudeerproject op de Willem de Kooning Academie ben ik bezig met het onderwerp 'Dyslexie'. Een veel besproken onderwerp waar ook al veel voor is gedaan. Vroeger hadden mensen vaak vooroordelen voor dyslectici. Daarom is er de afgelopen 5 jaar enorm hard gewerkt om meer bewustwording te creŽren voor deze onzichtbare handicap. Echter zijn deze initiatieven vooral gefocust op docenten, scholen en ouders. Deze zijn inmiddels bewust van deze stoornis, erkennen het en behandelen het. Dat is al een behoorlijke mijlpaal. Maar de sociale kringen van een dyslect binnen een klas weten nog niet wat de stoornis precies inhoud en behouden hun vooroordelen. Daarom lijkt het mij erg interessant om bewustwording te creŽren onder de medeleerlingen. Om tot creatieve ideeŽn te komen doe ik onderzoek en probeer ik inzichten te vinden. Daarom zou het mij enorm helpen als jullie deze enquete zouden willen invullen. Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=501200

Ik denk altijd eerst goed na....voor ik iets stoms zeg..... Knipoog
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: