adhd-Xtra
Di Jan 23 2018 08:42 08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nu op adhdXtra forensisch psychiater Nannet Buitelaar. 

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vragenlijst ADHD  (gelezen 2150 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ineke007
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

i may not be perfect, but i'm always me

« Gepost op: Za Jan 09 2016 19:41 19 »

Vragenlijst ADHD
Deze vragenlijst heb ik gemaakt ter aanvulling voor mijn scriptie stigma bij ADHD.
Onder stigma wordt verstaan: Stigma is een krachtig negatief sociaal stempel op een groep mensen die daardoor op negatieve manier, gelabeld, veroordeeld, gediscrimineerd en/of buitengesloten wordt, op grond van gemeenschappelijke, afwijkende kenmerken en/of gedragingen die angst of afkeer oproepen en waarvoor de betrokkenen meer of minder verantwoordelijk worden gehouden. Dit wordt vaak aangedikt en uitvergroot en het gedrag van één of enkele personen wordt getypeerd voor de hele groep.

https://docs.google.com/forms/d/1i3WsXYWfvuw1YcDAwe9qY8jTsSkvFrIdP9ETVyKmAkY/viewform?c=0&w=1

Ik denk altijd eerst goed na....voor ik iets stoms zeg..... Knipoog
Dude7419
Leden
adhdXtra

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Zo Jan 10 2016 19:04 19 »

Even gekeken, maar ik ben nog niet ver genoeg in m'n acceptatie en behandeling om je iets nuttigs te kunnen vertellen... sorry!

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: