adhd-Xtra
Di Jan 23 2018 08:40 08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Registreer jezelf eerst, stel je daarna voor op het voorstelforum en je krijgt toegang op het hele forum.   

Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: dagje uit met adhd..  (gelezen 4800 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tjordy1
Administrator
adhdXtra
*

Geslacht: Vrouw

Probeer me niet te begrijpen, Houdt van mij!!!!

« Gepost op: Vr Mei 30 2014 12:22 12 »

Het lijkt zo leuk...een dagje weg met de Kids en zelf of kinderen die adhd hebben...niets is minder waar...De prikkels kunnen overweldigend zijn...zie hier een aantal dingen die je kan doen met Hulp van diverse parken..

http://www.uitmetkorting.nl/informatie/adhd/

Ik ben wie ik ben...accepteer me of loop door !!!
Quvianuq
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Zo Jun 01 2014 23:36 23 »

Toen de kinderen nog klein waren vond ik uitjes een drama. Naast dat er een halve huishouding aan zooi mee moet, heb je ook nog eens overal oren en ogen nodig en ben je de hele dag met van alles bezig behalve met jezelf een ontspannende dag bezorgen. En dan dat gezeur wanneer ze moe worden  Geschrokken.

Goed initiatief! Zeker wanneer het niet zo op kinderen gericht blijft maar ook op adhd ouders...
willemadhd
Leden
adhdXtra

Geslacht: Man

willem

« Antwoord #2 Gepost op: Vr Jun 20 2014 14:16 14 »

Gisteren dagje uit in Amsterdam met mijn vrouw (halve ADHD-er)geweest heel gezellig, door de tabletten ben ik rustiger.
Maar halverwege de dag zei ze loop is rustig ben kapot, ik had nergens last van.
Gezellig ontbijten bij de Zweed, pandjeshuis P...A.... bakkie gedaan.
Even met een andere ADHD-er (eigenaar) bijgepraat en daarna naar de Albert Cuyp.
Gezellig gegeten en wat gedronken, oude wijk door en overal gebuurt.
Kroeg (9 straatjes) in en lekker even daar los gegaan (alcoholvrij bier) waren meer stuiterballen, LEKKERRRRRR. Lachen
Mijn vrouw was helemaal kapot maar ik niet, over paar weken met de kids.
Lekker stuiteren dan vind dat gezellig en word wel eens terug gefloten door oudste dochter als ik het te bont maakt.
Het gebeurt wel eens dat ik tussen de paspoppen gaat zitten als er geen stoelen of banken zijn.
Word wel eens weg gestuurd dan door de beveiliging meestal zit ik voorin maar dan ga ik naar achteren daar komen ze niet.
Kun je tenminste lol maken mensen laten schrikken als je in 1 x beweegt soms net een klein kind.

Als ik het te bont maakt moet ik naar de Dam voor mij geen probleem nog leuker met al die Blowers.
Uitleg overbodig je moet ervan genieten als ADHD-er en er geen drama van maken.
We zijn zoals we zijn erg RUSTIG toch. Knipoog Grijns
Piere two
Leden
adhdXtra

Geslacht: Man

Niet praten maar doen...

« Antwoord #3 Gepost op: Vr Jun 20 2014 23:36 23 »

@Willem
Gezelluuuuuuuuuuuggggggggg. Knipoog

Piere Two
Quvianuq
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Za Jun 21 2014 00:17 00 »

Ik weet er alles van Willem  Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns

(toch Piere???)
Jpointo
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Zo Jul 10 2016 22:08 22 »

super leuk met kinderen naar pretpark ook al hebben ze ADHD heb zelf geen kinderen maar wel is met vrienden die kinderen hebben geweest. echt super leuk!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: