Consequentie als je medicatie gebruikt en het niet meld dat je dan als je een ongeluk krijgt hiermee last kan krijgen met bv verzekering
Hoe vaak komt het nou voor dat je een ongeluk met blik schade krijgt en er word een bloed proef bij je gedaan? Hoe willen ze uberhaupt bewijzen dat je medicatie hebt geslikt. Denk niet dat ome agent gelijk gaat vragen aan je voor een bloed proef als jij een paaltje of een deuk in een auto rijd. Zelfs bij ongelukken nog niet eens denk ik.
Ik rijd nu al vanaf mijn 20e schade vrij rond met mijn personen auto. Ok met de vrachtauto paar ongelukjes gehad maar daar reed ik ook dagelijks mee op de weg. En in een jaar tijd reed ik 160000km dan kan er wel eens wat gebeuren.
Ik ben nu 3 maand aan ADHD medicatie. Maar ik ben echt niet van plan dit te gaan melden aan het CBR. Mijn rijbewijs is net weer verlengd. En is afgegeven toen mijn diagnose nog niet gesteld was. Ik rijd nu met medicatie stukken beter en voorzichtiger in het verkeer dan voor die tijd zonder medicatie. Verder zal ik mijn groot rijbewijs gaan verliezen ben ik bang als ik het zal gaan melden. Wat er over 5 jaar gebeurd zien we dan wel weer dan moet ik mijn rijbewijs laten verlengen. Maar tot die tijd ga ik niks melden. En ik hoop dat er voor die 5 jaar iets geregeld zal zijn.